onödigt inlägg




Guuud, jag får julkänslor. Eller vår..Jag vet inte.
Ibland känns det som om det är snart julafton men 2 sekunder efter känns det som om det är slut på vintern och våren är på ingång.. Tänk om det ändå vore Februari eller mars eller varför inte april.. De skulle jag gilla.

Men ingen idé att lägga energi på saker man ändå inte kan påverka eller skynda på. Våren och sommaren kommer så småningom. Det är bara att sätta på sig vinteroverallen och snowjoggings så är man fit for fight sen.. synd bara att de är så vedervärdigt fula.

MEN

Fasktiskt så funderar jag på att köpa ett par fina (finns det fina snowjoggings? Om jag över allförmodan skulle hitta ett par Fina) skulle de passa perfekt i jobbet. Där skulle dom passa som handen i handsken..

Det får nog bli mitt nästa köp.. eller jag är nog ganska tvungen.Jag kan inte gå med ett par sönderslitna joggingskor där sulan är lös hela vintern... nej, sluta snååååla!!



                         

jag förstår inte hur mamma kunde tvinga på ett oskyldigt barn som mig  ett par sånna här när vi skulle till Domus (för typ 14 år sen.) Jag hoppas att mamma förstår nu varför jag tjöt som en gris.
Själv skulle jag aldrig tvinga mitt barn till nått dyligt.. stackars..


* * * * *


Imorrn skulle ja ha varit ledig. Men det blev några timmar på källis istället.
Lördag ska  jag vara ledig. Verkar bli en tripp till Örebro för att fira Linus på 7 årsdan.
Söndag är det en delad tur på tranan som väntar.
Sen väntas en ny arbetsvecka. Men det är bara  att bita ihop.
Jag klagar inte den 27:e

Det är Härligt att vara vuxen, det är slut på lyxlivet som man har i skolan!

;)


nu blire träning


ciao










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0