Riiiiiiix!


Rix Fm. Morgon, Middag, kväll och natt.
Jag somnar till rix, jag vaknar till rix, jag lyssnar på rix när jag går till och från jobbet och jag lyssnar alltid på rix i bilen..
Jag är beroende av Rix fm!!

Av någon konstig anledning hade jag svårt att somna igårkväll så jag låg och lyssnade länge. Jag förstod inte riktigt vad kvällens samtalsämne var men jag har iallafall kommit på att jag tycker Gert Fylking är sliskig och ja.. jag vet inte.. bläää! men ändå måste jag lyssna. Och igår slash inatt spelade dom guldlåtar hela tiden.

Den inledde med If I were a boy. Det lustiga var att den låten får mitt hjärta att stanna för ett ögonblick och sen slå ett dubbelt slag och låten passade in så bra .För just när den drog igång fick jag ett jobbigt sms från en person som jag förknippar med just den här lååten. Jag tror att de betydde nått.. faktiskt.

Nr 2  Big girls don´t cry.. min fabbo låt för några år sedan!
Nr 3. Från och med du. Min nuvarande ringsignal på mobilen. bra text!
Nr 4. Bruno Mars med Just the way you are. Min fabbolåt just nu! (Jag blir aldrig nöjd.)
Nr 5. Pink "nya" med Raise your glas.

Ja You know it! det blev många tankar och funderingar.
Jag tror att HerrFylking gjorde den här listan enbart för mig!! Tackotack

Sen somnade ja, vaknade, somnade, vaknade,somnade sen var klockan 6.45 då var den papercut med apollo drive som spelades från min mobil.l (juvliga toner sådär tidigt på morgonen)  Att behöva ställa en väckarklocka i sitt dyrbara liv borde vara förbjudet ..

Nu är jag iaf nytränad, nyduschad och nyätad och det ska inte dröja förrän jag ligger i sängen och hör:
"Gert Fylking, din röst i natten".



nattiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0