dålig vana?



efter en dag i soffan blev jag med på hockey. R frågade och jag hade ändå inget för mig, men nu ligger jag här igen. Ska ta mig nått att käka, sen får de bli sängen. Jag är ledig imorrn och gissa om jag ska stôllsôv?! jajjemen..

tvätthögen är större än någonsinn. Jag har aldrig behövt boka tvättstugan två dagar efter varann. herregud, skärpning soffan!
Det såg även ut som om en bomb hade släppts härinne, innan gårdagen. Min älskade mamma kom hit och hjälpte mig med julpyntet. Starkana står framme i fönstren och juldukarna ligger där dom ska! Jag blev riktigt nöjd.  Min julkotte lyser så fint i allrumsfönstret ^  Riktigt mysigt med jultider ändå. Det är julafton som suger getpung.

* * *


Besökte även HerrDoktor idag (IGEN). Hade fått fel pencillin sist och den här doktorn trodde inte ens att jag hade haft streptococcer.. (stavningen är förmodligen inte den korrekt). Vila, Vila och vila skulle visst vara den bästa medicinen. Det gillas inte. Fest och träning var det sista han rekomenderade. Skulle jag dock göra detta, kunde han så gott som garantera att jag inte skulle bli frisk och få träna förrän efter jul.. Hur kul?! och Jag som skulle till munkfors på scotts på fredag. Fuck you!
men istället får det kanske bli en tur till sannis på 25 årskalas. Återstår och ser.


på söndag ska jag iallfalla försöka ta mig till storstan och se på fina Lisa som är kanditat till Värmlands lucia!! stooort!!




 Kanidat nr 1. Rösta, om ni inte gjort det! Då skulle lisafisa bli glaad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen när fyller ja 25???

2010-11-25 @ 10:37:50
Postat av: Sofia

menar väl 24

2010-11-25 @ 11:54:40
URL: http://sophialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0