Glada människor..

..gör mig glad o sura och bittra människor vill jag strypa lååångsaaaaaaamt



Jag måste, för ovanlighetensskull berätta att jag har haft en toppen dag på jobbet.
Jag hade nästan alla mina favvisar (om man får säga så) på mitt schema.

Har en farbro som är världens goaste och har universums bästa humor, -ungefär lika bra som min.
Vi spelar musik och lyssnar på rix fm ilag. Sen lägger vi in några riktiga magskratt då o då.
Imorse spelade han Just the way you are med Bruno Mars för mig och sjöng så mycke han orkade och sa att han sjöng om mej..tyvärr förstörde han denna underbara låt med sin "ljuva" stämma, men vi hade roligt!

jag skulle vilja berätta för er om denna glade man men hur mycket och hur länge jag än skulle sitta här och försöka, skulle jag aldrig lyckas beskriva honom så ni skulle förstå, han måste upplevas!
 men jag kan säga att han är en sköning och en man i sina bästa år. Jag skulle kalla honom livsnjutare.


Dagen började bra idag och människor som är glada, pigga och framför allt tacksamma kan bara göra dagen bättre. Tur att vi har gott om glada filurer i min grupp. Det gör dagen lite bättre faktiskt!

* * * 

PUNKT Nog om jobbet.

När jag kom hem kl 2 efter att ha varit hos mor, däckade jag i soffan och vaknade i stupmörker. Kändes som om det var mitt inatten. Som tur var klockan inte mer än 5, men jag är så ruskigt trött på mörker och kylan. "Ja e inte bitter"
Det är snart jul och snart januari, sen går vi bara mot bättre och ljusare tider! yeah! 

* * *

Funderar på om man skulle masa sig ur soffan och dammsuga och torka golven. Välbehövligt men man kan ju ha roligare en tisdagkväll som denna.. men varför i hela friden är det inte desprete ikväll?? 
guuuudne

Träningsförbud har jag också, det får gå den här veckan men nästa måndag hoppas jag att jag är tillbaka på planen igen :)


* * * * *

Jag håller inte med reklamen på tv.
jag tycker att om de ska va julmust ska de va Apotekarnes. Den är goast.
Ska de va så ska dä.

"Ingen jul utan julmust från apotekarnes"
 
 











 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0