save up all your tears



kylan förföljer mig. och inte nog med det, den har dagit med sig snöoväder också.
Fyyyy f*n.
Och som om inte det räcker? nope, till valhall skulle vi också och frysa röven och fötterna av oss.
Nu har jag nyss kommit ur duschen och mina fossingar är som russin.

Det är inte mening att man ska kunna göra snöänglar den 9 november..


..Och på tal om fötter. Vad är höjden av lathet? Är det när man är för lat för att lyfta fötterna så man får flisar under foten när man går över tröskeln? Jo, så är det och nu får jag lida. Det gör oooOont!


Ska försöka få ur fanskapet sen ska jag lägga mig och sova ända tills jag vaknar. 
ja gillert


* * * * 

Just nu känner jag för depp, men det ska jag trotsa och lägga in en låt som får mig på bättre humör och som får mig att tänka på nått riktigt bra. Någon, något som fått mig ända hit..  :) 

Något utspelad här hemma hos mig kanske men lyssna på texten och njut!!


"When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are"


 






go natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tråkigt med oväder. :(

2010-11-10 @ 20:12:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0