14 oktober



idag har varit en bra dag och en såndär dag då jag har fått mycke gjort.

Började dagen men frukost hos mamma och Per. Lyxigt att bara sätta sig vid bordet och frossa i sin smörgås, fil, grönsaker och allt vad en go frukost innebär.

Drog sen vidare till pekås för att storhandla, så nu är kylskåpet påfyllt och de är bara välja och braka. Älskar den känslan! :)

sen köpte jag en lite liten bröllopspresent till Anna Karin och Mattias, sist men inte minst 1 ny vinterjacka. Härlig känsla att kunna handla när man har pengar! och nu har jag till och med gar en tre rummare för mig själv så plats för nytt finns!! :) 


Och kvällens träningspass bestod att Boxning och nu ligger jag som en död padda i soffan ,ska snart hoppa i säng för till morgonen kommer tobbe hit på frulle! Alltid roligt med sällskap. Det är ju dödstråkigt att äta själv.



Innan sängen ska jag klicka hem lite nya kläder från Nelly. Om jag hittar nått som duuuuger..


natti på er




  Duärsöt 



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0