21 oktober




Ärligt talat tror jag att jag har världens bästa pappa.. och mamma!
Pappa kom med en dator till mig igår. TACK FÖR DET!
men scchy, sanna blir så avundsjuk!!

(men jag vet att hon kommer få igen de på ett eller annat vis såsmåningom, som jag i min tur får ärva när det är dags för mich)

* * * * *


Herregud vilken jävla smäll det var förut. Trodde seriöst att det var någon som skjöt sig eller bombade ner i källaren men broder Tobbe sa att han och hans kompanjoner håller på att spränga järnverket.. Herregud, va jag skvatt. Stackars Jens Erik som vaknade av smällen och blev så rädd att han var nära en hjärtinfarkt, och nu vågar han inte somna om.. Inte lätt att va liten.
Han påminner lite om Nasse, Nalle Puhs bästa vän..

:)







Nu ska jag sätta på mig träningskläder och dra på boxning, sen ska jag ringa och gratulera min älskade mormor som fyller år idag!! v









Kommentarer
Postat av: Anonym

varje gång nasse ska ta sig en tupplur så ska dä alltid va nö som händer så man höller på å skvätter ihjäl! ska aldri mer ta en powernapp :(

2010-10-21 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0