25 oktober



sista avsnittet av "Lite sällskap" ikväll. Liiite tråkigt tycker jag. Hur kommer det gå för Nina och hennes KPR?
Hittar Hans- Göran sin kärlek, Blir Elin lycklig med sin nya oromantiska kille??

Många frågor, alldeles för få svar. Framtiden kanske avslöjar.. who knows?
Jag älskar iallafall Fredrik och Filip, de är mina fabbisar!



Just nu sitter jag och halvsover i soffan.
Helgen har varit lugn och väldigt skön, men efter två nykra helger känner jag för lite alkoholintag.
Men först en arbetsvecka, jobbar varje dag fram tills lördag utom fredag. Finns en risk att det blir en tripp till Karlstad. IKEA, Boulevard och shopping väntar på oss.
 Becca och jag säger alltid "vi åker när vi får löning", men kortet lyckas alltid bli tomt innan vi hinner sätta ett datum.. vi måste skärpa oss Bobo.


nu blir det sängen. Är aptrött, imorrn är det ännu ett kvällspass som står på schemat. Drygt med två kvällar på rad och imorrn missar jag träningen.. men va gör man? Pengar är ju ganska bra att ha!


nope, nu ska locken stängas...
natti
















Kommentarer
Postat av: becca

ååååh jag vill med på freda! buuhuuu :'(

2010-10-27 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0