And when you smile, the whole world stops and stares for a while



I can't figure you out
But a heart must be the one thing you were born without
I've been wastin' my time
I don't know where I'll sleep tonight
You say that you can do without me
Go ahead now try and live without me


Baby save up all your tears
You might need them someday
When the tears start to fall
I won't wipe them away
When you cry in the night
For the love that you need
Baby, save up your tears
'Cause you'll be cryin' over..



* * *


Jag har lagt ner årorna, jag har släppt taget och jag har insett att livet går vidare.
Mycket bättre än förväntat.
Min familj och mina vänner har varit till stor hjälp och de har fått mig att stå där jag är idag!
Jag älskar er v

Men jag har insett att jag är stark, mycket starkare än vad jag själv kunde ana. (Även om coach Johan G har sagt de 1000 gånger till mig) Men man är stark när det verkligen gäller. Man är faktiskt det!


* * *


Helgen bestod av jobb, idolmys och fest.
Drog igång hos mig på lördag och drog senare vidare till Folkan. Jag kommer nog inte ens ihåg när jag hade så kul senast!! Mer sånt mina vänner!!

En sak som är värt att poängtera. I helgen lyckades vi- alla som var med och bidrog på något sätt att samla in84.000 kr till cancerfonden!!
Det finns alltså goda människor också!? Bra jobbat folket :)



nej, nu ska jag sussa. Klockan ringer tidigt till morgonen!
natti gott folk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0