I´m like a bird, I only fly away


Härmed lämnar jag, Sofia Katrin Larsson gladligen över platsen att bli nertryckt, förnedrad, besviken, ledsen och osäker till någon annan. För jag vill inte ha det mer.



tur att man har vänner, vad vore världen annars?
Jag är glad över att ha vänner (killar som tjejer) som man kan lita på, vänner som alltid ställer upp och gör en glad, vänner som alltid finns där när man behöver dom och framför allt vänner som inte ljuger en rakt upp i ansiktet.

Sånna vänner har jag gott om och jag älskar er verkligen!!
Ingen nämnd, ingen glömd. Men alla borde inte ta åt sig..

Jag vet iallfall vad och vilka jag kallar för vänner!




* * * *

Nog om detta.

Nu ska jag hoppa i sängs och sova som en gris. Imorrn är en ny dag, då plikten kallar, sen ska jag hem och röja undan här hemma för nu ska ALLT som inte tillhör mig bort, så ska jag leva mitt liv som jag vill sen, utan att ha nått dåligt samvete för någon! Herregud va härligt. Kan inte ens förstå varför jag ens har haft det ?! Någon som vet ?


tänk vad fort allt kan vända.Från att fundera, ha dåligt samvete, rädd för att såra någon, Till att kunna göra vad man vill, drita knäck i vad folk tycker och tänker och bara få vara FRI SOM EN FÅGEL - Vilken frihet.







Och med en låt från Rasmus på Luffen säger jag god natt! :)


Kommentarer
Postat av: becca

applåder!

2010-10-19 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0