Livet är en fest och vi är bjudna



Jag nyser så jag fryser och håren på mina aparmar ställer sig!
Bara jag inte bli sjuk igen. Tredje gången gillt!
Orkar inte bli sjuk för imorrn vankas de 20 årskalas för mig och Malin på sundbäckens!
(Jag fyllde ju bara 20 i Mars men bättre sent än aldrig.)

Jag tror iallafall att det kommer bli en toppenkväll. Rätt folk på rätt plats kan inte bli annat än kul!! Looking forward to it!
Sen hoppas jag att det blir en repris från helgen! =)



Efter denna hårda arbetsvecka förtjänar jag en kväll i soffan. Det får bli söffhäng med cola, chips och Idol och Bunny. Måste vara pigg och alert imorgon!!



Ha en bra helg allesammans.

Nyp i rooooompa













* * * *



framemot att se swampens mooooves till den här låten imorrn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0