LÖNEDAG



Herregud va jag är hungrig, men så är det när man är för jävla slö för att åka och handla. Vi får se om jag orkar ta med mig mitt arsle och fixa med handligen imorrn efter jobbet och innan träningen. Jag hinner inte med, Jag är en upptagen kvinna nu förtiden!! :) LÖN


Fick löning idag och jag fick ett possitivt lönebesked igår. Betydligt mycke mer än vad jag hade räknat med. Det är alltid bra att räkna med lite mindre och bli glatt överraskad än tvärtom. Det vill jag inte vara med om.. hmms.

Och på tal om pengar. Jag tyckte själv att jag låg riktigt risigt till med timmar innan denna vecka. Men nu verkar det som om det rullar på igen, härligt. Fast jag behöver jobba mer helger och de suuuuger för det är då jag vill va leeeedig..

Jag ska iallfall jobba den här lördan sen blir det party på kvällen.. verkar som om jag fått med mig ett par stycken om att klä ut sig. Hur roligt vore inte det?
Jag och Bunny ska till storstan på fredag och vi får se om vi hittar nån bra utstyrsel annars får de bli häxa, lätt, bara att sätta på sig svarta kläder så är man klardi.. -Långt risigt hår och en storhäxnäsa ligger jag redan inne med..

BUSENKELT.. och nästan gratis ;)




Nu ska jag slänga i mig en smörgås.. om det finns nån så-att-säga...
sen blir det modeshow med Frida.
Hejja Jessica!!!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0