Måns Möller



Sköna och efterlängtade fredagkväll är här. Idol och cirkus Möller. Vilken stjärna!

Idag har Jag och Hannah varit i storstan och bränt pengar. Mina ben är trötta, min hjärna är helt slut och min hals vill inte sluta plåga mig och plånboken ekar.

Brände kanske lite väl mycke pengar idag. Jag får alltid lite ångest när jag kommer hem såhär men gjort är gjort, men att man aldrig lär sig. Helt otroligt. Blev iaf nöjd med det jag köpte och jag är betydligt mycke nöjdare med mitt köksfönster nu än tidigare. Det ä bra!! Bara en hissgardin som ska införskaffas till jul.



Måste bara berätta att jag köpte en blomkruka på Bouldevard tidigare idag och när jag kom in på Hm och skulle kolla kläder så ramlade påsen och krukan gick sönder, men jag lyckades tejpa ihop den (men ska limmas så småning om) Soffan fixar!!
jag e rätt bra ändå..
 




Neeej, om man skulle hoppa i säng tro. Klockan ringer alldeles för tidigt till morgonen..
sen får de bli ferre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0