My life would be easy



jag har sträckt mig i tungan och det gör svinont. Jag fick sendrag när jag skulle slicka av skeden som var full av choklad förut.. de fick jag för det.

* * * *


What to do?

Innebandy träning eller inte? Lockar lite, men ändå inte..

Jessica vill ha med mig på hockey. Är sisådär lagomt sugen men vad gör man inte för sina vänner?
OM jag åker dit är det för Jessicas skull!!



Jag älskar onsdagar för ikväll är det Kungarna av Tylösand. Som jag har sagt 100 gånger förut men det och veckobladet är veckans höjdpunkt. 
Imorrn väntas det jobb igen med några av mina fabbisar i grupp 2. Och imorrnkväll är det boxning igen som gäller. Guuuud sô kul!
 Det kommer bli en gulddag! (Inte alla dagar men känner så). Sen kan man ju alltid hoppas på en guldkant =)


Sen måste jag bara berätta att jag har fått tummen ur och sökt nytt jobb, eller nytt är kanske inte det rätta ordet men jag har sökt ett till att vara vikarie på. Jag  och Köping Micke håller tummarna steeeenhårt! :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0