Nykterist



Jag har fått men för livet. Men va tror man om man går till nasse på en söndag?
Jaja, på "rätt plats, på rätt tidpunkt". Det är Sofia de.  Tur o oturen jämt! Men vem, om inte jag??

Kooomiskt.


Min nyktra helg har iallafall bestått av soffhäng och kalas för mormor som hade 70 årsdags dag i torsdags.
Skönt att inte behöva vakna med det sortens ångest som många andra. Det gillar jag!
Men ser framemot en desto mer fartfylld helg till helgen.. Då blir det halloween och utklädnad!
Det kommer bli grejjjjt.



Nu ska jag trycka i mig min kebabtallrik sen får det bli sängen.
Natti :)




Kommentarer
Postat av: nasse

haha finns inge bättre än å va hos nasse på söndagar =)

2010-10-24 @ 22:35:04
Postat av: Anonym

hahaha, gud se rolit!

2010-10-26 @ 11:49:24
URL: http://bny.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej!:) är allt br amed dig?:)

skulle du vilja följas via bloglovin?:)

2010-10-26 @ 12:42:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0