Supernöjd



Helgen och mitt och Malins 20årskalas kunde knappast ha blivit bättre.
Jag är så himla nöjd med kvällen ( förutom de idioter som kallar sig vänner och snor saker, en spark i röva skulle dom ha!!)

Men ni andra, tack så hemskt mycke för kvällen och att ni kom och delade kvällen med oss. Och tack för alla fina presenter! Tack och bock och en stor kram till er alla!!! ♥

Kvart över 5 var jag hemma och somnade inte förrän 7, vaknade 11 och gick upp då.
Jag, Becca, Em å Åsa gick på innebandy sen värmuuul och åt, sen däckade jag och Becca i soffan klockan 8!!
Vi mådde båda som vi förtjänade. Men det känns inte som om kroppen äråterställd än =)
Men de är det värt!!




Nu ska jag åka och handla, fixa present och äta hos mor, och ikväll ska jag göra min andra innebandy träning på 3 år!! :)

Och imorrn är det boxning på Asplund som gäller.. Det ser jag framemot :)









Kommentarer
Postat av: Em

hmm, såg dej inte??? ;)

2010-10-14 @ 22:42:54
URL: http://ambrosebyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0