Vit helg



äntligen har den här helgen passerat och jag måste nog erkänna att stenen som har legat och gnagt (?) en längre tid nu har fallit ur bröstet på mig och jag kan luta mig tillbaka. Den känslan får mig att må ganska bra!

Annars har helgen varit lugn.

Jobb fredagkväll sen tog jag med mig becca och skjutsade klintan och grände till Karlstad. Becca och jag hamnade på MCdonlads sen drog vi till sanna och däckade i varsinn soffa. Där låg vi tills elin ringde och hade röjjt färdigt. Efter ett par kisspausar och Mcdonalds igen var de time to go home. Klockan hade passerat 4 då jag låg i min ûbersköna säng och det var dags att stänga ögonen ett par timmar.


På lördagmorgon fick det bli en promenad i det fina hörstvädret med becca och Em, sen gjorde vi en lov till Sunne och åt kina mat och tittade på damernas division 3 lag när de dängde sunne med 3-2. Vågar påstå att det inte var en dunderbra match men det var ju värt maten för den var utsööööökt :) Raise your glass för det.

Lördagkväll spenderade jag i Johans soffa. Vi tittade på Pretty woman och åt chips. Terroriserade honom lite sen gjorde vi en kort visit till Milano och kollade läget. Fick förmodligen världens goaste kram av mitt ögongodis. Kvällen var bra men just de fick kvällen att bli ûberbra, som grädden på moset liksom :)


Söndag var som vanligt en pizzadag, börjar bli en tradition. Besökte swampen en sväng och där fick det bli några groggar för några av oss, jämt bara för att lugna nerverna lite ( Ängel som jag är blev det ingen för mig) sen blev det ensam mamma söker och sen filmmys i min soffa.


Yepp, det var min helg i ord. Det händer så otroligt mycket i mitt liv... Känns som om mitt liv går i repris, vecka efter vecka men jag tror att jag gillar läget just nu, men hoppas på en förändring inom kort :)




* * *






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0