En gång gris, alltid gris??



just nu finns det inga ord som förklarar hur jag känner.
Sorgen, besvikelsen och rädslan tar över och tar allt för mycke energi och nästa gång ska jag lyssna på magkänslan, för än så länge har den haft rätt.

och på tal om hur jag känner mig nu, precis så kände jag för nästan 2 år sen när mitt 4,5 åriga förhållande tog slut och jag känner verkligen igen dom här känslorna, sorgen och rädslan.

Men nu är det dags att ta sig i kragen och rycka upp sig, leva livet!
Det är inte så här man ska må när man är 20 år!!


* * *


Nu har jag nyss kommit hem träningen. Önskade att det hade varit boxning istället för step, då hade det inte varit särskilt svårt att veta vem skulle  få en höger, en vänster och en jävla spark!!
Fast jag måste erkänna att jag blev riktigt svett!



Nu ska jag hoppa i duschen och rulla in mig i täcket!
tjao










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0