somliga ljus brinner aldrig ut


Feber, ont i halsen, förkyld- igen. Jävla dret..


nu blir det jobbet iallafall och ikväll ska jag ha torsdagsmys med go mat, film och tända ljus.
Vi får se vad Schulija har för filmtips till mig idag.
 Igår tittade jag på the Last Song. Den var bra och självklart grät jag.  Jag bara älskar sånna filmer. Och så ska man titta på dom själv så man får tjuta och böla hur mycket man vill.









Idag är det APT på jobbet så under eftermiddagen är det jag och Sara som ska hålla ordning.
Det blir brait dä!

* * *



Jag såg framemot en nykter helg men nu suger det i tarmen. Men jag ska mosa ner mig i soffan och där ska jag ligga tills söndagkväll!







Kommentarer
Postat av: becca

jag sa ju att du skulle tjuta ;) å jag kan hålla dig sällskap under helgen mellan mina jobbpass! <3

2010-09-16 @ 19:52:31
Postat av: Anonym

Denna e unbderbar

2010-10-19 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0