10 september



Jag svek Hagfors innebandy och blev istället en stolt medlem i Hagfors gymnastikförening. Vem fan kunde tro de?? men det är motion och strykepass jag sysslar med, inte gymnastik med piruetter, sidenband och bollar.

Att bli med där va typ de sista jag trodde men se där, man ska aldrig säga aldrig. Men mina måndakvällar, tisdagkvällar och torsdagkvällar spenderar jag i asplundshallen istället för på älvstranden och faaan va kulit det är!! :)
men jag saknar innebandyn också.. Mycke!!


* * *


Idag har jag gjort en delad tur. Gjorde en korttur i grupp 1 imorse och nu ska jag snart iväg för att göra natten.
Det ska bli skönt faktiskt och med annika kan de inte bli annat än bra!!

och på tal om jobb har jag fixat skattepapper för Norge så nu händer det grejjer minsann. Bara att få tummen ur och söka runt lite. Hoppas på ett bra jobb med fet lön!! :) 
 Förutom att pengarna ska läggas på hög, ska jag kosta på mig och bli med på utlandsresan som sanna och Viktor och två till ska iväg på. Det är ett måste! tillochmed Helen på jobbet tyckte att jag skulle behöva komma iväg. Tummen upp till dej Helen :)

sen ska jag köpa en ny mobil och en dator... och en bil men det får bli senare.. Tänk om pengar växte på träd, va glad jag skulle va.

men mobilen är ett måste (eftersom jag typ inte har någon) och blir förhoppningsvis min redan imorrn.


och på tal om golf så blir det utgång imorrn. Gratis inträde i parken. Kungen bjuuuur på fylla!!
wiihoo!!






      ta mig tillbaka eller skjutsa mig ett par månader framåt tack!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0