27 april



jag har fått mig en liten utskällning för attjag varit å usel att uppdatera!
har inte ens haft en tanke på bloggen den senaste veckan. Ni som känner mig vet ju vilken upptagen kvinna jag är och inte har tid att sitta framför denna dumburken B-) (ni som vill tror på det)

slutdiskuterat.


Vad har hänt sen sist?

jag kostade på mig tredagars ledighet under påsken och nu i efterhand har jag lite ångest att jag söp bort två av dom, men jag gillade ju läget just då iallafall.
Påsken har varit bland dom bättre helgerna på länge och solen har tittat fram och gett mig lite positiv energi!


Jag har också ställt mig i kö på en lägenhet på herrhagen i Karlstad. Fårse hur detta slutar.


Min cykel har blivit förstörd av några sörker, det får mig att behöva slänga ut pengar på nått jag egentligen redan hade. Tack så hemskt mycke för att jag får köpa mig en ny.. tackåtack.. jubelidioter..


sist med absolut inte minst så fick Rodney lämna BigBrother huset i söndags och jag gråter floder!  vad är ni för tråkiga nötter som röstar ut honom! katastrof. Nee, inget BB utan honom..



Nej, nu ska jag käka, sen blir det tranan!



å idag är det båååthens födelsedag. Grattis vännen :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

tack gumman <3

2011-04-28 @ 12:22:02
URL: http://myfuckingday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0