3 april


slö, slöare Sofia..
det har jag varit dom senaste veckorna. Har bara sovit och drygat om dagarna och inte haft ork till nått, men idag, nu ikväll ska jag anstränga mig lite och lämna ett litet spår här.

Vad har hänt sen sist?
Feber, två sjukhusvistelser, har haft en inneboende i 10 dagar, spenderat alldeles för mycket pengar i Ullared och träffat självaste Morgan! En upplevelse för sig


Och i torsdags gjorde jag mitt första riktiga arbetspass på 3 veckor.. och när jag tänker efter har jag jobbat varje dag sen dess och mer blir det. Jag kommer inte va ledig förrän på onsdag, möjligvis torsdag. Men det är så härligt att vara igång igen!!  

Har även fått in en fot på Hagforsens förskola. Trodde att den där torsdan som jag gjorde för ett tag sen var den första och sista, ååå nej, så fel man kan ha. Jag har spenderat några timmar där med gullongerna.
 De fick mig även till att rota fram och damma av bikinin, och jag har badat med dom små liven.  TVÅ GÅNGER!
Barnen blev rädda för mig när jag lekte haj.. (ja, ni kan föreställa er hur det såg ut.. )
Sen får jag inte glömma att jag har agerat som bandymålis också. Jag var ingen höjdare men jag fick iallafall godkänt .. =D


Helgen har varit lugn, har haft massa besök här på sättravägen. Dock inte för att träffa mig utan tjockisen som har bott i mitt gästrum. Igår kom Ma, Linda å musa hit å vi myste med pizza. Och förut kom saraÖ med sötaste Samuel hit och hälsa på.  
Men att det blev en vit och lugn helg är jag glad för idag, jag vaknade pigg som en lärka imorse (efter 12timmars sömn) och jag kunde tacka ja till jobb. Gött med lite extra cash..


veckan består av jobb och helgen består av jobb.. märks det att jag är frisk? jajjameeeen!!



ååååhwooopidoo
Livet leker, därför lägger jag ut ett kort på mej själv.. tjohoo




Kommentarer
Postat av: becca

Finaste Fia!

2011-04-03 @ 21:51:27
URL: http://pippilora.blogg.se/
Postat av: Moa

Härligt å höra vännen!!! Finfin bild på dig också!!

2011-04-03 @ 23:43:14
URL: http://mooeslifeinwords.blogg.se/
Postat av: sanna

va är det för tjockis som bott i ditt gästrum??

2011-04-04 @ 19:45:44
URL: http://sannakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0