8 april


och ingen bebis än.. längtar efter att få träffa lilltjejjen! :)

* * * * * *

det ser inte ut som att solen sviker oss idag heller. F'n va gôtt!
Hoppas däremot att det inte blåser så mycket idag, Julia har nämligen lyckats övertala, lura mig, kalla det vad ni vill, ut på en springtur.

Jag överdriver inte om jag säger att sist jag sprang var i slutet på sommaren ifjol. Yepp, ni hörde rätt.
Det både syns och märks vill jag lova.
 Snart är det sjögrändsloppet så det är väl hög tid att börja röra lite på den likbleka kvinnokroppen som faktiskt också ska få lite sol på sig idag. Dock inomhus. Det får bli en tur till solarieöarna alldeles precis nu ..


Kommentarer
Postat av: Julia

Vi springer under veckan :D

2011-04-10 @ 22:23:57
URL: http://schulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0