carpe diem


förmodligen det töntigaste ordet jag vet, men det får gå idag ändå.


Händelserik morgon måste jag säga.
Jagat fåglar. Två blåmesar hade ockuperat mitt kök när jag kom upp imorse. Och när jag skulle fösa ut dom attackerade dom, jag ringde min kära far och han fick komma och rädda mig från dessa vidriga varelser!!
(jag vet att han var lika rädd som mig men det vägrade han erkänna.)


Sen ner till ok för att fixa bilen, och morgonpromenad med far och tillsist frulle på balkongen. Allt detta och klockan är bara 10. Härligt.


Gårdagens tre promenader har satt sina spår. Stel i mina fotleder! Ingen bra dag att inte vara i form, för fler promeander blir och ikväll är det ett Zumbapass istället för BT. Det ska bli kul att prova s-shaka lite. Tror tillochmed att jag orkade lura md mig Lisa dit!
Kan nog bli en del skratt som dock kan sluta i tårar. Höhö!


nu får det bli balkongen igen, sen tvättstugan! yeay





nej ut i solen vänner, oBoy vilket vackert väder!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0