dumpad



idag har jag varit på bröllop i London.. Herregud va bruden var fin! eller nej, hon är riktigt snygg!!
Men ett litet leende hade inte skadat.

Tacka gud för att jag inte är drottning, prinsessa eller dyligt.
Jag vill ha ett fint och personligt bröllop med familjen, släktingar och vänner.
Inte vill jag att biskopen ska stå och hålla tal och babbla om saker han inte vet nått om. 

Nej, jag ser verkligen fram emot när jag står där framme vid altaret (om jag nu ska va i en kyrka över huvudtaget?)
och när min käre far, som är en sån oerhört bra talare, ska stå och prata gott om sin bästa dotter inför typ 100? pers.. kempegrejt

höhö


nope, nu ska jag fortsätta kolla på Dumpad. rätt sludi film faktiskt.


Jobbhelgen är igång












Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker komma om du gifter dig! Har väntat på bröllopsinbjudan flera sommrar i rad nu!! (av alla jag känner, men ingen slår till!)

Andrea

2011-05-02 @ 11:26:35
URL: http://visanomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0