Johnny depp






"Bye, bye Hollywood Hills, I'm gonna miss you wherever I go.
I'm gonna come back to walk these streets again
Bye, bye Hollywood Hills forever"


Bye, bye Hagfors I'm gonna miss you wherever I go.
I'm gonna come back to walk these streets again
Bye, bye Hagfors forever"


Så hoppas jag kunde säga inom ett par månader!!

jag har inget som håller mig kvar här längre.
En gång i tiden fanns det en anledning till att stanna. Jag såg en framtid i den här lilla hålan.
Det fanns en person som jag alltid tänkte på i första hand, en person som jag älskade så mycke och gjorde allt för och glömde bort mig själv, helt totalt. 
Jag intalade mig själv att jag var glad och lycklig, att jag hade allt en människa kunde önska. Jag var lycklig, men en dag var det dags att vakna upp och faktiskt inse att jag levde på lögner.
och jag ser inte den framtiden i Hagfors längre.
Nu är det högtid att ta tag i livet. Jag är 21 år! 

jag måste erkänna att saknaden är enormt stor och det är kanske en av alla anledningar till att jag inte ska bo kvar.. (en annan är t.ex att jag snart får en systerson att skämma bort

sorry för ett deeeppinlägg, men jag lättade lite på trycket.
ciao



Thank you for the morning walks on the sweet sunset
And for the hot night moments, for the fantasy in my bed
I take a part of you with me now and you won't get it back
And a part of me will stay here, you can keep it forever, my dear

                                             ♥








Kommentarer
Postat av: becca

puss på rä! <3

2011-04-12 @ 22:47:04
URL: http://pippilora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är stark tjej!

2011-04-14 @ 09:05:29
URL: http://heidiklier.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Sophia! Man ska alltid prova-på! =) Göttans för dig!



Andrea

2011-04-17 @ 21:50:02
URL: http://visanomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0