plackers är min nya vän



sofia är tillbaka i bloggvärlden igen.

Ledig dag och solen skiner. Dock en redigt usel start på dagen, då jag hade tid hos tandläkaren precis när jag slagit upp mina blå..
Som pricken över i:et fick jag en tandläkare som vaknat på krigsstigen! Började påpeka att jag hade sagt ifån min så många gånger å att de blev så dyrt för dom för att de inte hann boka in nya kunder. 
Så enligt bitterfittan ska jag tacka nej till en heldag på jobbet i fortsättningen för att kunna komma på en undersökning kvart över ett som tar 21 minuter!
Men jag behöver jobba om jag ska kunna betala 600 riksdaler för att öppna munnen åt en riktigt surmus!!

så ovärt...


sen gick jag in till Lisa på salongen och gjorde henne och malin persson sällskap :)



Nu ligger jag här och funderar på mitt liv, min syter lägger ner mycket tid och energi just nu får att hitta en ny lägenhet åt mig i storstan.
jag Undrar ja hur detta kommer sluta..
men en förändring skulle göra susen i musen.. höhö!



NEJ, UT I SOLA MÄNNISCH



Kommentarer
Postat av: Heidi

haha, du har så roliga inlägg! Fortsätt blogga nu fia :) Och jag diggar din inställning till förändring.

2011-04-28 @ 15:03:18
URL: http://heidiklier.blogg.se/
Postat av: Linda

När har du tänkt att flytta till ksd? Jag ska flytta i feb..lite långt fram men. så då är ju min ledig.. men du kanske vill flytta hit innan 9 mån :)

2011-04-29 @ 14:09:48
Postat av: sofia

vart ligger den lägenheten och hur stor??

Det är inte omöljigt att jag är intresserad :)

2011-04-29 @ 21:51:34
URL: http://sophialarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Den ligger i Viken, så du har nära till syster som jag förstått bor på Orrholmen :)

Den är på ca 30 kvm med ett stort kök. Tyvärr varken balkong eller uteplats.. men en fin liten "park" precis utanför fönstret. Hyran ligger för närvarande på 2600 kr/mån. Bostadsbolag är KBAB.



Kram

2011-04-29 @ 22:36:23
Postat av: sofia

men gud Linda, det vore kanske nått de =) ha mig i bakhuvudet.. :)



2011-04-30 @ 11:13:43
URL: http://sophialarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ska absolut ha dej i bakhuvet :) Jag kontaktar dej så fort det är aktuellt att säga upp lägenheten o hör om du fortf är intresserad om du inte hunnit hitta nåt annat :D

2011-04-30 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0