tankespridd


tror ni att springturen blev av? nopp, istället tog jag en fika med några av brudarna och tryckte i mig en molusk utan några problem.. men för att jämna ut onyttigheterna drack jag vatten till! alltid något.

la mig i sängen förut i hopp om att sova en stund innan jobbet men icke. Tankarna om att sälja min fina lägenhet, flytta, börja läsa, jobba gick runt i huvudet. jagvilljagvilljagvill, men ändå inte. Jobbigt att inte orka bestämma sig en endaste gång..

varför föddes jag som fegis med beslutsångest?? why mum whyyyyy..?




nää, om man skulle göra ett nytt försök med john måntro.. jag vet hur hemsk jag kommer se ut kl 4 inatt om jag inte får sova nått nu.. Snälla John Blund, kom å ta mig, helst med stoooorm!!

höhö
ha en bra fredag friends.

peaceeeee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0