Tarzan



jag är helt död efter en eftermidda i gympahallen.
Jag fixade en hinderbana till fritidsbarnen samtidigt och de fick inte stöta i golvet.
Vi slängde i lijaner och hoppade i tjockmattan. Jag själv var nog den som tyckte det var roligast. Bra jobbat söffi
Som vanligt vara hajen och jaga, mycke haj nu, I know, men barnen verkligen älskar det.
Dock inte lika roligt från min sida. Roligare att bli jagad ju :)


Imorrn ska jag ha 6:or i engelska. Inte mitt favvo ämne direkt, men det ska väl gå bra. Bara dom inte frågar om hjälp..
Sen går jag en trappa ner och fortsätter på fritids.


På torsdag ska ja faktiskt va ledig på min lediga dag, innan helgens nattarbete drar igång. 
Granny ska bjuda mig på fisk o spenat och jag ska passa på att städa bilen då också.


Nu ska jag trotsa tröttheten och byta om till träningskläder. Det börjar bli dags för första BT passet på 4 veckor!! GÖTTT!! gött med tre t också!

tjohooo


                                     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0