braig daaag



Idag har det varit en riktigt bra dag. Jobbade på tranan en korttur mitt på dagen. Extra personal mellan 12-16. Ganska fin tur det måste jag säga..

BT nu på kvällskvisten. Jag tror aldrig att det gått så lätt och idag var det riktigt jävla kuuul!
Det är så härligt att ha sånna här dagar! I Love It!
och övning ger fördighet, det är bevisat idag. Efter första BT träningen tänkte jag kul men aldrig mer. Nu, ett halvår efter har jag har bestämt mig för att delta i uppvisningen. -Vårkavalkaden äger rum på älvstranden kl 18 imorrn. Kom inte dit!! (om ni inte vill se nån som är i otakt med både musik och alla andra, och någon som gör bort sig inför ca 200 pers, då ska ni absolut åka dit)
Men som Marie, ledaren sa. "Det gör inget om du gör bort dej, det är bara bra för det kan locka folk. Då ser de att alla kan vara med oss, men behöver inte va bra, bara man har roligt"

men roligt å roligt... griser ska int ha roligt!!

däremot trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag ser faktiskt fram emot morgondagen. Men först väntar ett pass på tranan sen ska bilen besiktas. Dock inte lika spännande! Men jag hoppas på dä bäästa.





 ungefär så här glad tror jag att jag har varit idag..
Världens finaste o bästaste julia <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0