We could keep trying but things will never change



länge sen sist, igen.

Men jag tänker börja med att säga att jag är en stolt vän, till Rikard.
ruggigt spännande final och jag fick titta genom fingrarna tillslut. Hjärtat i halsgropen och kunde inte sitta still.
Tog dock en sketen änn och jag tyckte att Warberg kunde ha fått vunnit, men hallå, hur bra är dom inte ändå?



Annars hade jaf inte så värst mycke mer på hjärtat. Den senaste veckan har jag bara jobbat och det har inte hänt särskilt mycket.

Förutom att jag har sökt yrkeshögskola och att jag skickade med min betalningslapp för medlemskapet till gymnastikföreningen i min ansökan.. bra gjort, men är det inte typiskt mej så säg??
va ska dom tro om mig när de öppnar kuvertet? att jag vill att de ska betala? hmm, smartit


yepp, så är det och jag är inte ett dugg förvånad. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0