15 augusti




Jaha, bloggen har varit som död och begraven en lång tid nu, men just idag, just nu känner jag mig redo för att lägga ner en eller kanske två minuter, max 10 (!)på det här. 

Mycket har hänt sen sist. Och jag tänker göra den långa historien kort.

sol, bad, bikini, pool, drinkar, solbrillor, brygga, flotte, båt, jacuzzi, grillat, choklad, jobb, fest, sålt lägenheten, fixat nytt hem, flyttat, bärt kartonger, städat, målat, försökt poppa popcorn, mordförsök, brutit mig loss, fått nya kontakter, hittat en skapligt bra balans i livet, snosat på bebisar, 25årskalas x3, älgsafari, fiskat, kvällsdopp, mys på bryggan, fikat, skrattat, gråtit,  många hyss och massa massa annat.


När hösten kommer säger man alltid att sommarn som varit, har varit den bästa, men trots motgångar, ett humör som har pendlat mellan höga berg och djupa dalar och känslor som har gått upp och ner, fram och tillbaka som en bergochdalbana så måste jag vara ärlig och säga att den här sommarn har varit en av dom bästa, helt gaaalet och ofattbart bra!


och med det tänker jag trotsa hösten, kylan och min depression som kommer smygandes med mörkret med att fortsätta leva, njuta av vad livet har att erbjuda, och få njuta av lite semester i ett( förhoppningsvis) varmare och soligare land.

Det känns som om jag är redo att möta hösten nu


Imorrn bjuder jag hit tjejerna på mat som tack för att de alltid finns där, delar all glädje och lyser upp när mina gråa dagar verkligen är gråa, ingen är gladare än jag för det =o)

























Avslutar det hela med en fruktansvärt bra låt som är tillägnat till en speciell person, min föredetta sambo, min firefriend, självaste Elina Söderlund






och där sätter jag punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0