Eldfest






Ännu en helg har passerat och eldfesten har gjort sitt för det här året.
Riktig lyckad kväll och jag dansade loss till Lasse Stafanz hela kvällen. Så jävla kuuuuul!!

Förfesten hos malin och Anders var grym som vanligt men jag drack tydligen lite väl mycke. Sorry Julia ;)

På söndag var jag inte lika pigg. Soffhäng med elina och en tur till utkikstornet gjorde oss betydligt piggare. Sen taccogartäng som magnus bjöd på! Lyxliv!!


För övrigt så vet jag hur det känns att ha ångest.  och då menar jag inte söndagsångest eller bakisångest. ( nästan i klarspråk: ) jag skulle vilja spola tillbaka tiden och se till att vissa saker som har hänt aldrig hade hänt..


MEN, det är lätt att vara efterklok.
men efter den här helgen har jag fått mer klarhet i vilka som står mig närmast hjärtat!


Nu blickar jag framåt!
 Jag har allt jag behöver och lite till ♥
  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0