4 december



Vilken grym helg jag har haft!!

Fredag hade jag kvalitéstid med Alexander. Vi var ute i affärer och såg oss omkring. Sen mötte vi upp gudfar och Felicia och tog oss en långpromenad i höstrusket.(!) Åkte till råda till Peter Söderlunds spa och hotell och åt gudomlig go lax, därefter gjorde jag och elizo ett riktigt oglamoröst svandyk i jacuzzin och kollade på idol. myyyys på hög nivå..

Lördag var det jobb med Johanna. Lyckades sluta tillslut efter många om och men men men men vi made it!

Sen var det massa uträttningar som skulle ordnas inför den nyktra kvällen som inte slutade lika nyktert som planerat. Både två och tre enorma vinglas, gin & tonic, grogg gjort på rävgift, cider, rosé, öl och gud vet vad slank ner lätt innan solen steg upp, men det känns i både kropp och knopp idag vill jag lova..

nej, dags att tacka helgen för dess bravader och den avslutas med en vaken natt med vak och omsorg. Dä ä jag bra på.... v


tack mina älskade vänner för en fantastisk helg och tack för en obeskrivlig härlig bakfylla... I love you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0