I will never be the same without you


hohoooo de va inte igår. Vad gör jag om dagarna egentligen..

jo, jag har jobbat, firat jul, jobbat, gjort ett besök på Hotell monica som de så fint heter, jobbat lite till och firat jul igen. Jag firar jul i tre dagar och tycker därför att det är synd att jag jag inte gillar julen. Jag är typ självaste grinchen. Men faktiskt så har mina dagar vart superduper mysiga, trots en heldel jobb.
Cash is king!!

Nu laddar jag inför nyår. Kan vara årets mest överskattade dag. Men jag är en sån som höjer dagen upp till skyarna! jag älskar nyår!! och midsommar! Många av dom bästa är samlade och humöret är på topp. Man laddar för tolvslaget å i samma sekund bestämmer man sig hur det kommande året ska bli. okej! jag erkänner, det har inte funkat så bra hittills men den förlorar som ger upp!

Mitt 2012 ska bli ett fartfyllt år. Jag ska ta vara på livet och ta hand om, och visa alla nära och kära hur mycke de betyder. Jag ska inte lägga för mycket tid och energi på vad jag äter och inte, och hur mycket jag tränar, utan göra allt jag kan för att alla i min närhet mår bra.  Det är mitt nyårslöfte.. yepp, det är det!
okej, jag kommer inte sluta träna. Jag har ju ett mål att nå. Visserligen inte så stoort men bra!
sen har jag ju en motståndare, som leder med hästlängder just nu, inte okej!


ska även bli minst 2 resor under året. Jag kan inte sluta planera. Jag hoppas att en blir inom en snar framtid.
jagvilljagvilljagvill!!


Nu äter jag dumle med nötter, dricker cola och spelar wordfeud med wultman, jag hoppas att detta botar min feber. ingen vidare bra tajming att bli sjuk.. tvättar gör jag också, och det är tråkigt att jag får ännu högre feber.. fuck the duck!



ha dääää





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0