8 februari



I väntan på att jessica ska komma upp sitter jag och letar olika texter och citat som jag vill göra en väggtext av till mosters prins rum. Måste givetvis ha ett godkännande av systeryster.
Men det äe ju så roligt att kolla runt.. ja blir stölli va jag längter!!




Hittade en härlig text från den goaste björnen i disneyvärlden.

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat". -Nalle Puh

Goa dumma lilla björn.. =)

Hittade en annan också som jag tyckte skulle passa en barnkammare som också kommer från Nalle Puh

"Medan man funderar på vad man ska göra
kan man slå sig ner och sjunga en visa
"


Ja, nu kom jessica.
tvättstugan ropar, sen träning
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0