älgstek



min väggtext har kommit! Äntligen! Längtar tills den är på plats.
Har tänkt en extra ågng och jag tror att jag ska överlåta uppgiften och ansvaret till Per istället. Han har ju lite fingerkänsla för detta. Rakt och noga är inte riktigt min grejj, inte faders heller.

före och efter bild kommer så fort den är uppe! =)



Nu har jag varit på träning med mamma. Gick lätt idag. 20 minuter på crosstrainern är inte allt för vanligt att det blir för mig. Men idag. Körde även lite armar och ben =)
Påvägen hem stannade vi för en älg och när jag rullade sakta framåt gick den med mig.. Inte konstigt att dom ligger serverade på silverfat på lördagkvällanra. Dumma o äckliga varelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0