äta bör man, annars dör man..

äta gör jag, ändå dör jag..



ostkrokar och pepsi förgyller min lördagkväll. Känner inte för nått annat än lite soffhäng och film under täcket. Upp och jobba till morgonen (igen). Sov dock lite väl länge när jag kom hem efter jobber förut, kan nog bli lite kämpigt att somna igen sen men som man bäddar får man ligga, så enkelt ärä..

På tal om jobb.. har jag berättat att jag jobbade på storskolan i torsdags? inte?? dåså..
Dagen var toppen och lillgrabben jag spenderade mestadels av tiden med var en härlig prick! Vi matchade varann! Vilken sköning

gick även en rundtur på skolan och jag måste nog erkänna att jag är imponerad. Riktigt fint, förutom den urfula gula färgen på plan 2..  vem har bestämt den? herregud.
Matsalen chockade mig däremot ordentligt.
Vilken skillnad och hur frsäch som helst. Go mat och allmänt trevlig. Hade ju turen med mig och fick käka både frulle och fiskbullar den dagen också! tummen upp!

Hagforsen (där jag var) hade sina klassrum i föredetta "OP korridoren". Kändes knäppt och lite fel.
 På nått konstigt vis  saknar jag skoltiden och alla dumheter vi hade för oss.. 

Jaja, hoppas iallafall att jag får komma tillbaka.
Finns i sjön, bygga pärlplattor och måla med vattenfärg är ju kul!  Jag trivdes där. 
skönt att byta ut mor och farföräldrarna mot "barnbarnen" ett tag ;)
tummen upp för det och lekis också!



när, nu är skålen tom, dags för påfyllning.
Ha en bra helg..
nyyyyp i roooompa



                  moolät
 (den här bilden bjuder jag på när det är lördag å allt!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0