husjakt och jobbsökande




Nu börjar det hände lite saker i mitt liv.
Idag ska jag, Hannah och Julia skriva i och skicka i alla papper som behövs för att få åka till Norge och jobba.
ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur, eller jag har haft tummen mett i och inte kunnat. Men det lite hjälp och sällskap kanske det går.

Sen ringde Ma från skolan och frågade om jag vill agera som fröken på småskolan imorrn.. jihoo!!

och blir det inga längre jobbperioder har jag bestämt mig för att ta mitt pick å pack och dra mig ungefär 10 mil mot syd.. eller säger man sydligare??
aja. de ska jag iallafall. Om någon krake vill ha mig där så att säga.


Nu får det bli en prommis innan frulle och innan Hannah slutar så vi kan dra igång.
Ikväll blir det ett pass på hälsan med mor.

F'n va jag ligger i, det är bäst att passa på när man har bra dagar ;)


Sen kanske jag och H tar oss ett varv och kikar på hus.
My god, vilka fula hus det finns i hagfors alltså, jag blir nästan rädd.
Men tro det eller ej. Det finns några superduper fina också och jag vet redan vart ska jag bosätta mig när jag blir stor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0