jag lever



Kom nyss på att jag varit lite off här. Har inte ens tänkt på det själv. en hel vecka sen, ovanligt för att vara jag, med trots det är alla funderingar kvar. Alla utom en.. för helgen har passerat och den spenderades i munkfors i Lasse Stefanz, efter många många många om och men. Förfesten fick 5 av 5 möjliga men "Vnalen" var sisådär. Hade fullt upp med att leta upp nån jävel jag kände. till slut fann jag iallafall johan, så jag hängde i armarna på honom hela kvällen.. höhö, stackare


vaknade på söndag och var fasktiskt pigg å glad, drog till far på mat. Sen drog jag och Bunny ut på P.B jakt och vi fann det vi letade efter. Tog oss en sväng till filmbolgaet. Hydro å pekås sen soffhäng på storgatan..
För övrigt försökte jag mig på att äta en mango men misslyckades totalt. Får se om jag ger den n chans till..


Har även hunnit med att sova i karlstad och tittat på tjockismage. IKEA, stuvbutiken, bergvik och stan.
Annars har min vecka bestått av massa jobb, och kommer fortsätta i samma spår.
fast imorrn blir det taccomys med några av brudarna.. Myyysigt det :)


Nej, nu har jag varit på träning och köttfärssåsen står på spinsen och väntar.. Mumma, sen är det kvällen och läggdags. Hinner nog med en film också, för ovanlighetensskulll ska jag somna till den.. ;)



natti, tjohooo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0