our own way



redan torsdag. Jag hinner inte med. Det är ju bara måndagar och fredagar nu förtiden.

Idag har varit en riktigt grubblardag. Tankarna går upp och ner, fram och tillbaka. 
och jag har berättat för min kloka mor om min stora dröm här i livet och hon sa att hon skulle hjälpa mig med allt hon kunde. Det känns fan underbart!!

Jagvillvillvill!!

Jag och min bästaste vän Julia kommer att lyckas, de vet jag. Bara vi vill! <3


* * * *

Imorrn är det äntligen helg. Verkar som om det kan bli en liten liten pytteliten fest. Jämt nu är jag inte sugen men det var jag tidigare idag och kommer säkert att bli, för sen på lördag är det nyktert som gäller för då är jag back on track på nattpatrullen igen. Känns bra.


Mitt schizofreina pyske spelar ett spratt idag igen och nu är livet ganska bra tillbaka.
fast jag känner mig... ensam



jaja, nu har jag ätit upp min sallad alá Sofia, med grönsker, givetvis sallad, bönor, räkor, soltorkade tomater och fetaost. och vitlösbröd.. gött va? så nu ska jag hoppa o duschen sen får får det bli fosterställning och ZzzUuuuuzzzzzaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Natti :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0