possitivt överraskad


jag visste redan att jag var som en kärring (pratar som en, betér mig som en. men jag skyller på jobbet) men att hemmets journal låg på golvet under brevinkastet imorse när jag kom upp, är inte okej!!

Men, eftersom jag ändå fick den så bläddrade jag snabbt igenom den innan jobbet. Massa mat och bak recept. Tidningen var faktiskt helt okej! Riktigt bra! Jag ska nog börja prenumerera!!
NOT!!

Möjligt att jag är en kärring, men där går iallafall gränsen. Den får nog vänta ett par år innan det blir nån prenumeration för mig. HÖHÖ


 * * * * * *


Kul att så många gillade mina bilder i mitt förra inlägg.
Kul att det fanns några snälla själar som lämnade spår i gästboken,
jag fick även några possitiva kommentarer på jobbet tidigare idag .
possitiv överraskad    KULIT!! =)
Jag blir så glad, tack alla goa och glada!!


Tänker dock hålla lite på sidan jag har hittat.
Kan nog bli ett avslöjade i morgondagens inlägg. Men inga garantier.
Håll ut alla nyfikna, de kommer ;) 



             




vilken överraskning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0