sunshine


äntligen helg, och jag vet inte när det var så skönt sist. Efter att ha jobbat hela veckan blev det äntligen fredag och det blev taccos hos Bobo, sen drog de ner på innebandy och då gick jag hem och sen vidare till filmis till julia och köpte mig en stoooor godispåse, väl hemma igen fick det bli rött vin och lets dance :P

Jag, vet att det låter som jag är 100 år men det var skönt och absolut inte sista gången. Jag sov som en stock och hela 12 timmar. Det var välbehövligt. sovKoma?


Idag är ju vädret underbart och här sitter jag framför datron med solen i ögonen.. nej ut med dej.
Ska nog besöka solarieöarna en snabbis och eventuellt hälsan.. Det beror om jag för nån kontakt med Jessica.. det är ett heltidsjobb bara de.




 
vi, oavsett vad.. v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0