en blogg om allt o inget



Helgen går verkligen fort när man jobbar. Det är redan söndag. Känns inte som om jag gör annat än och mooläter allt man inte borde å dricker cola å kollar på one tree hill och solsidan. Jag gillar söndagar nuförtiden :)

Bästa jobbhelgen på länge. Man kan inte göra annat än att skratta och gilla läget med dom brudarna.
Imorrn blir det en långkväll. Magkänslan säger dock att det kan bli ett samtal till morgonen och det blir en dagtur istället. Det hoppas jag. Jag vill ha helgen tidigt plus att jag hinner med att dansa imörakväll..

Ring Ring!!


På tal om solsidan, vart får dom allt ifrån.. jag skrattar högt i min ensamhet varje söndag. Hur lyckas man få kanske, typ halva av Sveriges befolkning att sitta framför dumburken och skratta vecka efter vecka? 

"Vadå, blir det inget ligg nu då? - Nej musslan är stängd"
eller..
"vad hjälper det Wilma att Ove Sundblad fick hår på snoppen när han gick i trean?"

hahaha, nej guuud hjälp mej.. I löve it


Nu får det nog bli sängen och film. Har bytt radiokanal på klockradion nu föresten. Viktig upplysning! 
Jag är trött på septembers mikrofonkåt och Gert Fylking. P3 är grymt. Särskilt på helgerna. Fast på vardagarna är det karlavagnen.. Inte så dumt det heller ska jag säga er..
testa vettja!


och en sak till som är värd att nämnas, för er som lever för viking hockey. ;)
 En fågel viskade i mitt öra att Viking vann den första kvalmatchen mot Kil med 7-4. 
om detta verkligen är sant, så är det värt tre rader i min blogg.
:)



nej, sluttjatat om ingenting.
faråtpipsvängen. Svandyk rakt ner i sängen.



Kvällens musiktips. .....?
Nehej.. Uppladdningen har visst fortfarande helg.
Får se om det är tillbaka i verkligheten imöra som alla vi andra människor.


Men iallafall, släng ett öra åt Bruno Mars- count on me

Ungefär, nästan lika bra som dom andra..
Bruno vet att vad jag vill ha. Han kan att, vilken kille!!
Tummen upp till dig Brunooo


nattiii









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0