H O M E


jag satt och kollade olika bloggar och härom dagen och kom plötsligt in på en inredningssida. Flera 1000 olika bloggare som visar bilder på hem å hus. Jag bara fullkommligt älskar det. Så där spenderar jag min datortid numera..
Passar oss som gillar inredning. =)


förra veckan besökte jag lillastorasyster i karlstad och inte en tripp dit utan ikea och absolut inte Boulevard. Införskaffade nya spetsgardiner till köksfönstret, tills vidare. - Tills jag hittar en hissgardin som faller mig i smaken. Kan jag finna den i Ullared mån tro?

Fick även med mina nya runda kuddar med mig hem från söstra. Efter några års tjatande så fick jag ett godkännande. tackobock

Tror att jag ska lägga ner en gnutta energi och lägga ut några bilder, för dom som är intresserade =) (om det nu finns någon själ) höhö..
aja, jag gör det ändå

och förresten. Jag har målat klart och den dunderfula fondväggen är borta. Mitt vardagsrum är numera vitt!!!




så här såg det ut under julen i mitt köksfönster





men förvandlades till ett betydligt ljusare och vitare och finare kök




Lägg Inte märke till att jag bara har ett stearinljus. Om ni nu skulle lägga märke till det så
får ni fantisera dit ett.. :)

















den här fina skylten sitter på min toadörr. Jag tycker det passar ypperligt där :)










så här ser mitt framtida sovrum ut nu.. innan jag byter tapeter. Det ska göras efter rallyhelgen. De ska bli kuligt att äntligen få göra om!!  
Men mina underbara mamma har varit hos mig och hjälpt mig att städa. Tänk att så lite ändå kan göra så mycke.
tack för de mamma <3



dom två sista bilderna är före- och efter bilderna på min fondvägg



före





efter.


Vardagsrummet ska dock inte se ut såhär med i väntan på att det ska förvandlas till
ett sällskaprum så får det bli såhär.


Sen kommer ju rallygubbarna på onsdan så det är ingen idé att dra igång med nån möblering.
Tänk om jag vore miljonär. Gud va grejjer jag skulle kunna handla!

Några miljoner står högst på önskelistan nu när jag snart fyller 21..


Kommentarer
Postat av: syster

duktig du är fialisa!! snart får du komma hit igen å hjälpa mej med barnrummet ;)

2011-02-07 @ 11:21:57
Postat av: Madelene

Åh, vad var det för sida, sofia? :).

Va fint du har det i lägenheten, förresten :)

2011-02-07 @ 11:45:48
URL: http://madelenee.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du har det super fint fia :)

håller med föregående talare, vad heter denna sida du skrev om?? :)

2011-02-07 @ 12:53:28
URL: http://myfuckingday.blogg.se/
Postat av: Jolin

Fler tänkte jag som jag, jäklar va fint du har det! Såå duktig =)

2011-02-07 @ 19:30:31
URL: http://jolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0