åååh


idag är en bra dag, samtidigt som jag bara vill vända ut och in på mig.
Ångesten över framtiden har smygit sig på och jag tror att jag kommer bli stöllig snart.

fortsätta jobba/ byta jobb eller inte byta jobb?

Läsa, inte läsa?

Flytta, inte flytta?

sälja lägenheten, inte sälja lägenheten?

hitta kärleken, inte hitta kärleken?

Ut till helgen, inte ut till helgen?

Är jag redo att ta det stora klivet ut i världen, eller är jag inte det?

Är jag redo, eller är jag inte redo överhuvudtaget?


Många frågor och för få svar...

uppochnerochbakochfram




Kommentarer
Postat av: Syster

du är redo att flytta te karlstad tycker ja, så skaffar ja jobb åt dej i larmpatrullen =)

2011-01-27 @ 21:05:34
Postat av: Cherin

Fy fan va läskigt! Satt och funderade på precis samma saker när jag skrev blogg. Lycka till Söffi!

2011-01-29 @ 12:20:34
URL: http://cherincherin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0