en fredag i Göteborg


Efter en oförglömlig helg i Götet kan man inte vara annat än glad.
Kan inte minnas att jag mått så här bra på flera veckor.. Mina vänner gör mig lycklig!!!


Fredag; Klockan 6 ringde klockan och egentligen var jag alldeles för trött för att gå upp, men baugetterna skulle göras klara, duschen var ett måste och Örjan skulle snart befinna sig utanför hos mig.
Hade inget annat val än att pallra mig upp. 
Väl framme i Karlstad hittade faktiskt jag och Julia till tåget. Rätt vagn tillochmed! Vi imponerade verkligen!!
Och i Göteborg mötte Sandra upp oss och och det blev Nordstan ett par timmar. Sen hem och myste med godis, lets dance, skäckfilm och hamburgare mitt i natten!!
Jag sov ända tills jag vaknade.. typ 8. Låg tyst som en mus alldeles för länge för att låta bli att väcka dom andra, men efter att ha snorat, hostat och legat å tittat i sandras byrå i nästan 2 timmar fick jag nog och gick upp på toan sen tog jag mig en godis.. Vilket jag aldrig skulle ha gjort för helvetet hos Julia bröt lös och jag va offret..
När jag skulle ta mig en godis prasslade det lite i påsen och Julia blev något lett.. höhö.. sen satte jag på datorn för att vara något mindre högljudd, men då lät det när jag skrev så då fick jag mig en utskällning till då också! haha..
jag skrattade en aning för mig själv, sen var det bortglömt,.. tur att jag är en sån ängel annars hade jag kvävt henne med kudden och då hade hon fått en långsam död..
 
HÖHÖ.

Love you










Kommentarer
Postat av: Julia

Love you. Tack för helgen <3

2011-01-18 @ 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0