en lördag och söndag i Göteborg



Lördag; drygade hela morgonen, ända tills jag kom på att bolaget stängde 3, tacko gode gud för det, annars hade det blivit ett nykter helg för oss i Götelaborg.. det skulle ha varit så typsikt oss. 3 nötkärnor på samma plats.
Men vi hann!!
Mötte upp dom andra nötterna på hotellet. Korkade upp, hoppade i bikinin och bokstavligen ramlade  i bubbelpoolen..
men ALLT va så mysigt!!
De tre nötkärnorna delade rum och ni kan själv tänka er hur det såg ut inne på vårat rum.. allt uppochner vänt och för engångsskull gillade jag läget. Jag kanske har brutit mig ur mamma rollen och inte går runt och plockar upp efter andra längre.  man lär sig verkligen av att vara singel ;-)

Alla tre in i duschen för att sen hoppa i festkläderna och in till rum 244 för att börja festa..
Sen satte vi oss på spårvagnen och drog till Avenyn, Vi hamnade på Exet tror jag det hette.
Kul men alldeles för stort för de tre nötkärnorna och hanny så vi satte oss vid ett bord och dit kom den ena muppen efter den andra.. Men jag klagar inte för jag har nog aldrig skrattat så mycke i hela mitt liv. Hade gärna lagt upp några kort för att få er att förstå men jag har inte samvete att göra det.. Jag har lovat mig själv och Hannah att låta bli.. Höhö..men de kliar i fingrarna.. MEN ICKE

Sen drog vi tillbaka till hotellet för att sussa några timmar, men så blev inte fallet. Låg å flamsade ett tag sen var det frulle som gällde. Fick lite checka ut senare så vi låg som uslagna paddor i alla rum och sov som grisar tills det var dags att dra in till nordstan för att käka och sen hoppa på tåget som skulle ta oss hem till sköna värmland igen. Älskar doften i grums, då känns det att man snart är hemma!! bondlurk som man är.. höhö

Väl hemma i sköna Hagfors, hemma hos mig. Fick det bli Geisha ur min efterlängtade godisburk som jag snodde på hemköp i göteborg och film i sängen.. Sen däckade jag!!


Det var min oslagbara helg i få ord!! (bilder finns på Julia och Beccas fb)
mina guldkorn är dom bästa!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0