konditionen har rymt



nyfrissad och det blev mörkare toner idag. Nöjd som attan.. Lisa kan hon!!
Blondering med mörkbuna/svarta slingor. Kuligt att prova på nytt!
Fast innan sommarn ska jag va ljus igen, för då ska man va blondie.

Nyss kommit hem från första innebandyträningen efter juluppehållet. Det kändes verkligen att man ätit och druckit allt för mycket gott dom senaste veckorna. Måste erkänna att jag inte har tränat värst mycke, kan nog till och med säga att jag inte ens tänkt tanken, och det har verkligen satt sina spår.. men men, dä ordner sej.

Ska fixa kort på hälsan igen nu under veckan om jag får tummen ur, sen drar passen på asplund igång till veckan igen.. Det kommer att bli bra det här =)


Nu får det bli duschen och movie tills jag somnar..

natti, nyyyp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0