Lyckorus



Jag, Sofia Katrin Larsson är nu en stolt bilägare till en 74 hästkrafters kärra!
Håll i hatten för gudsskull!! ;) höhö.

en billig mini-mini bil som går både framåt och bakåt om så behagar.
 Passar lilla mig alldeles utmärkt.
Vilket fynd.!!

och imorrn ska jag till mormor och städa ordentlig och piffa upp den lite. Sen ska jag göra mormor sällskap vid middagsbordet. Fiskbullar å potatis passar utmärkt efter en slitsam dag, först på jobbet, sen i garaget ;)
mulle meck å bosse bildoktor.


Nu blir det att tjuta lite till till one tree hill.  Jag förstår inte att jag blivit så blödig på sistone, kanske kommer med åldern? 
21 Bast om ungefär 7 veckor. nej fybövelen..


chips och dipp väntar, snart solsidan!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad är det för bil? :D

2011-01-24 @ 09:27:29
URL: http://heidiklier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0